• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak poradzić sobie z klientem, który nie przychodzi na umówioną wizytę?

Dodano: 23 października 2018

Coraz większym problemem są klienci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Lekarze weterynarii mają wątpliwości, jak postępować, gdy klient bez wcześniejszej rezygnacji nie przychodzi na umówioną wizytę i jest zbyt mało czasu, aby zaprosić do gabinetu innego klienta. Warto pamiętać o tym, że klienci dotrzymują tylko terminów tych wizyt, na których im rzeczywiście zależy. Należy zatem dołożyć wszelkich starań, aby im zależało. Mechanizm działania jest prosty, jeżeli klient nie rozumie, dlaczego jego wizyta w gabinecie weterynaryjnym ma znaczenie, może łatwo mu przychodzić jej odwołanie. Co więc robić, by zmienić jego nastawienie?

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel