• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Weterynarz na Facebooku – co warto wiedzieć

Dodano: 23 października 2018

Internet stał się bardzo potężnym narzędziem komunikacji, które świetnie sprawdza się przy promowaniu własnego biznesu. Każdy użytkownik Facebooka może założyć w portalu stronę firmową, tzw. fanpage’a. Fanpage przypomina nieco zwykłą stronę internetową i może pełnić rolę wirtualnej wizytówki, dzięki której przedstawimy gabinet lub klinikę weterynaryjną klientom. Wielu weterynarzy z dystansem podchodzi do nowoczesnych mediów. Jednak umiejętne wykorzystanie social mediów w komunikacji może być dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Warto sprawdzić, jak to zrobić.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel