Jak lekarz może promować swoje usługi medyczne?

Dodano: 2 grudnia 2018

Przepisy określają zasady, jakimi mogą się kierować placówki weterynaryjne, aby prowadzić działania marketingowe. Przede wszystkim nie mają one możliwości, aby w typowy sposób reklamować swoje usługi. Lekarze i pracownicy placówek weterynaryjnych mogliby tworzyć hasła reklamowe nagabujące do skorzystania z usług. Aby tego uniknąć, wprowadzono przedstawione wcześniej rozwiązania prawne. Nie oznacza to jednak, że weterynarze i menedżerowie nie mają możliwości wyróżniania swojej oferty. Agencja reklamowa branży medycznej i weterynaryjnej, wie jak pomóc weterynarzom skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
marketing w weterynarii