• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Niesprawny sprzęt weterynaryjny – reklamacja, gwarancja i rękojmia

Dodano: 10 grudnia 2018

Utożsamianie uprawnienia do reklamacji towaru z gwarancją jest nie tylko błędne, ale też w wielu przypadkach szkodliwe. Odpowiedzialność sprzedawców opiera się rękojmi, czyli inaczej mówiąc, chodzi o niezgodność towaru z umową, natomiast producenci odpowiadają z tytułu gwarancji. Sama gwarancja jest jedynie dodatkowym uprawnieniem, obok tego podstawowego, jakim są prawa wynikające z reklamacji. Jakie są zatem różnice między gwarancją a rękojmią i co one oznaczają dla właścicieli gabinetów i klinik weterynaryjnych.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel