• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak przygotować plan marketingowy gabinetu weterynaryjnego?

Dodano: 7 stycznia 2019

W biznesie, podobnie jak w życiu, dobrze jest mieć plan. Działalność niektórych przedsiębiorców sprowadza się do założenia gabinetu weterynaryjnego i radzenia sobie z dnia na dzień. Chodzi o przetrwanie, żeby minął kolejny dzień, żeby zdobyć nowe zlecenie, zarobić. Pamiętajmy, że ci, którzy żyją tylko tym, co dziś, prędzej czy później staną w miejscu. „Jakoś” funkcjonują, rozwiązując wciąż pojawiające się, najczęściej te same, problemy. Są przeciętni, a przeciętność często oznacza klęskę. Nie wystarczy, że klinika działa, nie wystarczy nawet to, że osiąga dochód. Musimy wiedzieć, dokąd chcemy dojść i jakimi drogami. Tworzenie strategii firmy uświadamia nam, w jakim kierunku zmierzamy i umożliwia przyjęcie konkretnych rozwiązań, aby osiągnąć wytyczone cele.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel