Jak przygotować plan marketingowy gabinetu weterynaryjnego?

Dodano: 16 stycznia 2019

W biznesie, podobnie jak w życiu, dobrze jest mieć plan. Działalność niektórych przedsiębiorców sprowadza się do założenia gabinetu weterynaryjnego i radzenia sobie z dnia na dzień. Chodzi o przetrwanie, żeby minął kolejny dzień, żeby zdobyć nowe zlecenie, zarobić. Pamiętajmy, że ci, którzy żyją tylko tym, co dziś, prędzej czy później staną w miejscu. „Jakoś” funkcjonują, rozwiązując wciąż pojawiające się, najczęściej te same, problemy. Są przeciętni, a przeciętność często oznacza klęskę. Nie wystarczy, że klinika działa, nie wystarczy nawet to, że osiąga dochód. Musimy wiedzieć, dokąd chcemy dojść i jakimi drogami. Tworzenie strategii firmy uświadamia nam, w jakim kierunku zmierzamy i umożliwia przyjęcie konkretnych rozwiązań, aby osiągnąć wytyczone cele.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
marketing w weterynarii