• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jakich działań nie warto podejmować na Facebooku?

Dodano: 1 marca 2019

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje między klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób mogły ich nie zauważyć, co na dłuższą metę będzie działało na ich niekorzyść. Najczęściej przygoda firmy z Facebookiem lub Twitterem zaczyna się od stwierdzenia, że skoro w portalach społecznościowych są już obecni konkurenci, dany gabinet czy klinika także chcą do nich dołączyć, aby sprawiać wrażenie marki nowoczesnej i idącej z duchem czasu. Sama deklaracja nie wystarczy, ponieważ komunikowanie się z klientami za pomocą nowoczesnych środków przekazu wymaga wprowadzenia zmian na wielu płaszczyznach. Warto zwrócić uwagę na działania, których nie powinniśmy podejmować na Facebooku.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel