• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Marketing w małej firmie – sprawdzone pomysły na szybki rozwój gabinetu weterynaryjnego

Dodano: 31 marca 2019

Małe firmy najczęściej nie mają zaplecza marketingowego. Nie mogą pozwolić sobie na zatrudnienie osoby, która będzie zajmowała się reklamą, promocją, marketingiem. Właściciel takiej firmy też zazwyczaj traktuje te kwestie po macoszemu i z doskoku. Dysponują niewielkim budżetem, a podobno im mniej pieniędzy na promocję, tym mniejsza szansa na dotarcie do klientów. Dziś możemy powiedzieć, że to mit, ponieważ dzięki łatwemu dostępowi do określonych narzędzi można prowadzić bardzo skuteczne działania marketingowe, wydając na to stosunkowo niewielkie kwoty.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel