• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak zwiększyć satysfakcję klienta z usług kliniki?

Dodano: 3 czerwca 2019

Satysfakcja klienta jest tym, do czego powinna dążyć każda firma, bez względu na branżę. Wysoka jakość obsługi klienta jest podstawowym czynnikiem w procesie budowania jego lojalności. Jakość obsługi wpływa również na decyzje zakupowe, zwiększa tolerancję wobec ceny oferowanej usługi czy produktu, a także przekłada się na rekomendacje marki w gronie znajomych. Zwiększanie satysfakcji klienta jest dużym wyzwaniem, dlatego warto dowiedzieć się, jakie działania podejmować, aby klient był zadowolony z usług gabinetu czy kliniki i wracał do nas.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel