• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak zdobyć zaufanie właściciela zwierzęcia?

Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 4 września 2019

Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy, również właściciela gabinetu czy kliniki. Pozyskanie nowego klienta wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Zwykle są one 5–6 razy wyższe od tych związanych z utrzymaniem obecnego, który już korzysta z naszych usług. Ponieważ statystycznie aż połowa nowych klientów rezygnuje z dalszych usług dla swojego pupila już po pierwszej wizycie, całkiem możliwe, że koszty ich pozyskania nawet się nie zwrócą. Klient, który jest zadowolony i którego oczekiwania zostały spełnione, wraca do gabinetu. Z reguły 95% osób deklarujących zadowolenie z wizyty umawia się na kolejne w tym samym gabinecie lub u tego samego lekarza. Warto więc poznać sposoby, które pomagają wzbudzić zaufanie klientów, w naszym przypadku – właścicieli zwierząt.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego” Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, gdzie obecnie przygotowuje pracę doktorską dotyczącą PPP w ochronie zdrowia. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki” organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. kierownik działu prawnego w Centrum Medycznym TriVita, właściciel PCC Legal.

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel