• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny i rozpoznawalny?

Dodano: 4 listopada 2019


Rynek weterynaryjny w Polsce od wielu lat wymaga od właścicieli gabinetów weterynaryjnych dużej czujności w zakresie tego, czy stosowane przez nich zabiegi marketingowe są zgodne z obowiązującym prawem. Jednocześnie bardzo duża konkurencja wymaga, aby w miarę dostępnych możliwości starać się aktywnie pozyskiwać nowych klientów, czyli właścicieli czworonożnych pacjentów i ich zainteresowanie. Najważniejsze są relacje z klientami, ale bardzo istotny jest także spójny wizerunek gabinetu, ponieważ to buduje zaufanie i pozytywnie wpływa na decyzje opiekunów o skorzystaniu z usług. Poza tym powoduje, że gabinet jest widoczny i wyróżnia się na tle konkurencji.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zyskaj

  • praktyczne teksty opracowane przez lekarzy weterynarii
  • dostęp do niezbędnej dokumentacji
  • aktualne akty prawne i orzeczenia
  • ciekawe e-booki
  • informacje o ważnych terminach
  • opisy procedury

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel