Jak przygotować teksty na stronę www, żeby zyskać nowych klientów?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 26 września 2022
Strona internetowa gabinetu weterynaryjnego

Na stronie www powinny znaleźć się wszystkie ważne informacje na temat prowadzonej działalności, oferowanych usług czy towarów, a tekst powinien być atrakcyjny. Atrakcyjny, czyli jaki? Przecież każdy ma inny gust. Korzystając z kliku praktycznych wskazówek, można przygotować tekst, który zainteresuje i przyciągnie uwagę internautów, czyli potencjalnych klientów – w tym przypadku zakładów leczniczych dla zwierząt.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Czym jest duplikowanie treści i dlaczego warto na to uważać, przygotowując materiały na stronę internetową?

Jakie są sposoby na przygotowanie wartościowych treści?

W jaki sposób nawiązać trwałą relację z klientem?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.