Najdroższe usługi weterynaryjne – jak je "promować"

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 19 września 2022
Sprzedaż usług luksusowych w weterynarii

Promocja drogich usług weterynaryjnych nie jest łatwa, ponieważ w grę wchodzą nie tylko pieniądze, ale i zdrowie. Ale pozwala osiągnąć dobre zyski ze sprzedaży. Promocja drogich usług weterynaryjnych, które klient może nabyć jako coś zupełnie dobrowolnego, bardziej przypomina promocję dóbr luksusowych dobrze opakowanych. Tym opakowaniem w przypadku zabiegów weterynaryjnych jest zaufanie, jakim klient obdarzy lub nie obdarzy lekarza weterynarii. Pamiętać zatem trzeba, że u podstaw takiej promocji zawsze leży dobrze skonstruowana strategia marketingowa i strategia marki weterynaryjnej, jaką reprezentuje lekarz.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.
Słowa kluczowe:
promocja w weterynarii